2018年3月1日 星期四

天水圍綠田園

今年小朋友的農曆新年假期好悠長~ 而因為早前阿囝病咗, 好多學術班都請咗假, 就趁長假期補番哂啲堂~ 年初八當天, 我就請假帶仔去上堂, 當日行程非常緊密, 最後我哋係上咗英文班 + 朋友嚟屋企短聚+綠田園+再去上英文班, 然後晚上仲去婆婆屋企開埋生日會! 我又出去拎蛋糕又佈置, 攪到咁多野, 真係覺得自己係鐵人! haha 咁啱果日鄧生返工忙到要OT夜返, 全日係無出現過, 連生日會都嚟唔到 >.<........

同學嚟我哋屋企玩一陣~ 寶品最鐘意拎哩套變色雪糕嚟招呼朋友ga~ 因為佢鐘意玩冰.....^^"

我哋由天水圍西鐵站坐的士去綠田園~ 好快就到~ 
入場係唔收費的, 但裡面每樣玩樂設施逐樣收錢~

閒日係非常少人~ 平時無乜機會坐哩啲船仔, 嚟到梗係要試吓~ 仲可以買包魚糧嚟餵魚, 小朋友最鐘意!~ 






之後玩其他設施, 無乜人玩又唔駛等~ 好彩有同學仔一齊去, 不然無伴寶品就無耐性玩ga喇~ 佢依加乜都鐘意有朋友陪玩~

阿囝踩車無耐, 運動比較屎, 所以有時唔夠力都要我幫吓佢~

喳船仔~ 要自己用手攪, 攪到手都軟~ ^^" 


阿囝最鐘意玩沙~ 但就係因為坐定定玩咗一陣沙, 就被蚊針到耳仔同埋額頭....... 冬天都有蚊, 夏天咪大鑊? 



最後重頭節目係滑草~ 揀嚟綠田園主要原因係知道佢新整咗個滑草區~
寶品在澳門滑過2次草, 係超開心~ 所以我就諗住帶佢嚟滑吓~
但哩度唔俾家長一齊坐一齊滑, 所以細膽仔就唔肯玩喇! 就算朋友示範滑咗2次, 佢都唔肯跟住一齊玩....所以就白白浪費咗我$30 (玩6分鐘)~ 不過都唔怪得佢既, 我自己都係勁細膽之人~ 而阿囝係玩過幾次刺激野之後被嚇親咗, 以後唔敢再試任何高的、快的玩意......唔知大d會唔會好啲呢?




玩完, 食少少野就call的士落返元朗喇~ around $60~ 咁樣計落都係喳車去抵d, 因為有free parking~ 可惜daddy今日唔得閒, 請唔到假~

沒有留言:

張貼留言