2018年3月12日 星期一

太平山頂遊

話說寶品去上面試班~ 有1堂係講香港名勝, 老師話佢唔太熟識~ 山頂凌霄閣、大彿、昂平360、長洲搶包山等等.... 不過好彩都講得出hk 有邊2個主題樂園(OP, 迪迪尼)~ 的確佢係無去過某啲人氣名勝景點, 而哩d景點多數都唔近我哋~ 近近哋濕地公園反而我哋會去過幾次~ 近吖嘛~ 既然係咁, 就盡量抽時間陪囝去遊覽吓啦~ 巴黎鐵塔就話無可能隨便飛去睇啫, 凌霄閣我哋做得到既~ ^^" 始終親身行過睇過實物會記憶深d, 好過睇圖片, 而且去吓都無壞~ 作為HK人, 認識下自己本土名勝都係好事~

咁啱上星期日晚不用學游水, 鄧生就提議上山頂~  

5點抵達山頂車站, 見到超級長的人龍, 職員話要等1.5hrs, 我哋決定等! 因為想俾仔試吓坐哩樣特別的交通公具~ 去附近的小食車買啲零食糖果, 俾囝食吓打發吓時間, 其實佢都捱得到完全無扭計~ 又或者係因為鄧生在場, 基本上囝都係會幾合作又聽話! daddy要求嚴格d~ 如果係我單拖帶佢去街呢....囝就會特別多要求, 而且特別嘈! =.=" 真係雙面人嚟ga! 

來回車票連凌霄閣摩天台, 大人$99, 小童好似$45


車上發生咗爭位事件, 因為啲大陸人用袋霸位(唔止1個), 話成張長櫈都係佢霸咗, 乜交通公具可以幫親友霸位ga咩? 仲要成行要哂? 我彩佢都傻, 照坐, 而且都無其他位可以揀了, 架車超快坐滿~ 跟住就開始起爭執~ 然後鄧生好惡咁鬧個女人1個人霸4、5個位, 全車人靜哂, 全部花生友無人出聲無人幫拖~ 今次我撐鄧生, 因為當時我都氣難下! 不過就嚇親咗阿囝, 唔敢出聲, 望住我哋同人嘈~ 其實我哋都係迫不得已, 想保護返自己的權利!

到達山頂後已經天黑lu~ 直接上凌霄閣摩天台睇風景~ 
好凍! 又大風~ 可能當日好天, 而且係星期日? 真係人頭湧湧....



一場嚟到, 又唔知下次幾時再嚟, 所以我哋決定比錢影相買相~ 揀張靚相留念~
不過都好多人, 食住風等咗15-20mins先輪到我哋影~
$278一張大相連soft copy~ 影得幾滿意! 過幾年後再帶埋妹妹嚟影吓先~^^



之後就搵野食~ 揀咗富士山媽媽, 食日本野的~

座位個view都唔錯~ 寶品成晚喺度望風景睇燈飾~


食食吓飯, 囝已經攰到瞓著咗, 抱佢落樓下, 發現車站超多人等車落山.... 起碼要排成粒鐘! 又夜又凍, 我哋即刻轉去等小巴落山~


今次上山頂比我哋感覺最深就係"好很多人" .....其實山頂幾時開始變成咁ga 呢?

我在fb搵番啲舊相, 原來我對上一次上山頂已經係2009年既事, 當時車站同埋凌霄閣都唔算多人, 不知幾鬆動!! 自從大量遊客湧入, 好多旅遊景點已經唔再係俾hk人去玩去體驗喇! 根本塞到hk人怕怕唔敢再嚟.....吸引力大減呀!~ 


9年前的我! 同依加個髮型咁啱係一樣....^^" 不過當年我並唔係同鄧生上嚟, 當時都未認識佢~ 所以沉日都係我同鄧生第1次一起上山頂呀~  

沉日我哋就係迫在哩個位置等上車, 當年係無人ga.....



4 則留言:

  1. 靚媽,點解你keep得咁好!

    回覆刪除
  2. 9年前你仲未識鄧生,真架? 我成日以為你地拍左好耐拖....
    因為識你時,就係大家都prepare緊結婚呢.... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我同鄧生係識咗3個月就決定結婚, 不過用咗1年零8個月去prepare個婚禮.... hahaha

      刪除