2019年2月8日 星期五

流浮山- 陶氏

農曆新年前, 約咗幾位寶品的幼稚園同學一齊去流浮山摘士多啤梨~

揀咗"陶氏"~ 幾年去過, 印象唔錯, 而且有空地可以免費泊車~

中午同同學飲完茶, 就接埋妹妹一齊入去玩吓~

入場費$5, 大小同價~ 妹妹咁細就唔收入場費~

入到去見到有啲花花都長得幾密幾靚, 影吓相先~


妹妹未識摘, 睇吓都開心~ 妹妹本身麻麻哋鐘意strawberry, 但佢知道哥哥好鐘意, 成日在街市見到就會指住strawberry 叫哥哥~

阿囝起勢咁摘, 都有少少亂咁嚟, 爛既都照剪.... ^^"

今次只有一位女同學出席活動~ 男多女少情況吓, 女同學好受歡迎~ haha~ 
寶品更加係好明顯成日跟住人哋, 好關心女同學行咗去邊, 又不停送士多啤梨俾女同學~

我在後面無意中聽到佢哋啲對話.....

女同學: 點解你對我咁好既?
囝: 因為你係我女朋友嚟ga ma~

嘩.....真係忍唔住笑咗出嚟! 咁快就mark咗人哋做女朋友?! 
其實囝仲未知情為何物~ 佢真係亂咁認女朋友~  個個都係女神~ haha

阿哥哥有女朋友, 有同學仔, 就唔得閒理妹妹~ 妹妹不斷呼喚"哥哥", 哥哥都好似聽唔到咁~



因為即摘的士多啤梨爛得好快, 所以我哋即場清洗完食哂佢~


難得著母女裝~

園內有羊同埋rabbit可以餵~ 草$10/盆~

今次妹妹都有得參與~


仲有個細playground, free的~

妹妹滑咗N次~ 好鐘意~


哩個韆鞦可以坐6個小朋友, 大家一齊玩好開心~


仲有電動車玩, 不過收費好貴, 啲車又唔係靚, 所以無玩~ 情願買雪糕食好過~



雖然園內唔算太多野玩, 不過有伴最梗要~ 幾個小朋友走埋一齊, 真係玩乜都開心~

阿囝都開始有朋友就唔要阿媽了~ 我知道係必經階段, 自己睇開d啦~ ^^"




沒有留言:

張貼留言