2019年2月19日 星期二

新年去林村

每逢農曆新年, 都會想去林村湊吓熱鬧~

雖然林村內都唔算好多野玩, 商業味都幾濃~ 不過叫做幾熱鬧又有啲新年氣氛, 似係過年~ 反正我哋都無乜特別節目, 咪過去拋吓桔, 許個願~ 

今年初三許願樹有部份被拉lum咗, 之後就被圍住咗~ 一來唔靚, 二來要執返跌落嚟的桔就無咁方便~ 

相片來自朋友FB

不過我哋係年初二去林村, 所以當日許願樹仲係正常樣的~

寶品都有幾年無嚟林村, 因為之前幾年佢都有節目, 所以佢對許願樹無乜印象~


全靠FB keep起啲相, 不然真係幾難一次過搵番哂啲舊相出嚟~

又回顧吓過往去林村的相片~

2011年~ 第1年以人妻的身份過年~ 當時已經轉咗用膠桔膠樹~



2014年~ 寶品加入~



2016年~ 寶品當時3歲, 但佢依加都無哂記憶自己係去過林村~



2017年, 我陀住妹妹, 同朋友們一齊去林村~



2018年, 妹妹加入~ 



2019年, 今日終於齊人~ 一家四口一齊去林村~

今年天氣好熱, 熱到我哋要著短袖衫!


哥哥今年識寫字, 就叫佢自己寫願望~

點知佢連自己個名都寫錯......真係激到我彈彈吓! >.<





當然要俾哥哥自己試吓拋, 感受吓體驗吓~

拋咗一輪之後, 都未成功~ 就交俾daddy 幫佢拋上去~


之後再寫埋心心許願牌~ (泊車送的)

一齊掛上去~

之後就襯吓熱鬧, 去買啲小食同埋飲品~

價錢一定貴ga喇, 但新年嘛~ 開心就得~






太熱, 上車食啲野, 休息一陣, 又去影吓花車~

有巴士影tim~


好曬好熱呀!! 因為當時係中午時份~ 

都唔影咁耐了, 係咁易影吓就閃~


妹妹飲冰水


之後就喳車去科學園飲茶~ 無乜人, 完全唔駛等位~



我都係第1次嚟科學園~


玩咗成日, 最後初二晚上仲要去婆婆家拜年食飯~

妹妹換咗條花花裙, 真係人比花嬌~ ^3^~


沒有留言:

張貼留言