2019年2月20日 星期三

我們的情人節

又到咗一年一度的情人節喇~

今年已經係我同鄧生一齊渡過的第11個情人節! 上星期有朋友問起我, 我仲答10年, 數真D,原來係第11個~

感恩今年仍然收到鄧生送的花~ 


今年的款式非常清雅脫俗~ 好多朋友用"堅靚"嚟形容, 問我點解鄧生咁好taste~ ^^


一齊經歷過咁多個情人節, 真係好多慶祝方式都試過~ 
以前後生D, 尤其係未生仔時, 戀愛大過天, 真係會幾重視點樣歡渡情人節~ 自己都會整吓朱古力, 買份禮物仔送俾對方~ 因為有的是時間~ 有時間就自然會放多d心機去慶祝情人節~ 

仲記得第1次同鄧生過情人節, 佢買咗花, 頸鏈, 同我去黃金海岸酒店食dinner buffet~ 當時大家拍拖無耐, 好鬼開心甜蜜~ 依加睇番d相覺得好leung~ 但就係一齊慶祝過, 今日先會有回憶可以回味~ 所以有啲野係一定要做吓經歷吓~ 但10年過後, 經歷多咗, 一齊生活耐咗, 我都變得唔介意無燭光晚餐or 特別的慶祝活動~ 有當然好, 浪漫哩樣野女人永遠唔會嫌多~ 但現實角度諗, 都願意幫老公慳吓錢, 無謂當晚去食double價錢的晚餐~ 有花收已經好開心~ 

而鄧生, 我估依加佢收到我自己整的朱古力, 個反應可能係....不如直接買盒好食的朱古力, 唔好整喇~ haha

而且結咗婚後, 係會覺得結婚紀念日重要過情人節的~ 不如好好慶祝大家的紀念日仲實際~


又摷返啲舊相, 2009年第1個情人節~
10年前, 無論相片解像度, 同埋束花既質素....都同依加相差好遠!! hahaha
 所以揀一間有品味有style的花店, 都幾重要~^^"

睇返真係好好笑~
 我記得鄧生話, 佢問好朋友邊度訂花, 然後跟埋一齊去訂~ 


當晚酒店仲每枱情侶即影一張相, 然後print出嚟貼上紅酒上送返俾你~ 
原來我們也一起經歷過咁老土的事! haha
遺憾在支酒已經唔知去咗邊~ 我記得我哋無開嚟飲, 應該係俾鄧生帶咗返佢屋企收藏~ 之後無咗蹤影lu~ 

之後的10個情人節, 我都收過好多次花, 有時會有禮物, 試過去旅行時慶祝, 試過病咗無慶祝~ 但係要搵返哂啲相就有難度, 同埋要D時間~

其中一年我好喜歡的, 就係哩束Hello Kitty 花~ 好特別好靚! 超鐘意~
記得當年婚後未生囝, 我哋仲可以悠悠閒請半日假去酒店high tea慶祝情人節~ 幾咁寫意~ 
回家仲食蛋糕同整情人節佈置, 勁多花臣~


陀住妹妹的一年, 鄧生都好好, 有花有禮物有dinner~
束花勁靚! 我就殘咗好多>.< 記得當時我每日都疲累到爆~


上年病咗無影相, 今年我都同束花影張相留個念~
束花好貴, 真係多謝鄧生~

今年決定唔出去食飯, 自己在家煮, 同埋囝囡一齊過~

其實自從寶品出世後, 請咗工人我就好少下廚了~

今次放工後趕去一田買牛扒同調味料, 然後回家親自下廚~ 當然工人都有幫拖既~^^"

一係唔攪, 一攪就整靚少少~ 對仔囡好開心呀, 覺得當晚同平時食飯係唔同~

黃色果幾杯係cream soda~ 我係唔飲酒的, 但做個樣, 同阿囝扮浪漫~ haha


一個完美的情人節晚餐, 應該要有個餐牌先似樣~

ikea相架~ 自己print~ 菜式名我有抄巧海皇粥店~ 

"天長地久煎牛牛" 係我作既! haha


其實只要有似樣d既食材, 要煮一個似樣啲的情人節晚餐, 都唔係咁難~ ^^




沒有留言:

張貼留言