2014年1月29日 星期三

派雞蛋糕~

寶品bb眨吓眼已經11個月喇!~ 越嚟越大個仔, 好快唔可以再叫佢bb喇~
今個月終於都買咗美心個hello kitty頭蛋糕嚟試吓~ 味道無想像中咁差喎~
 

圍村添丁有點燈的習俗, 寶品今年新年都會點燈~ 提前按習俗向村民派發雞蛋糕~ 以前係會派埋煎堆的, 不過時代變咗, 大家懶咗簡化咗, 依加已經唔再派煎堆, 淨係派蛋糕算lu~ (當然仍然有其他圍村係會keep住派煎堆哩個習俗~)

同上次結婚時一樣, 都係派榮華的雞蛋糕~

共5箱, 好似有400個~ 每個門頭派2個~ 餘吓的就派埋俾親友~
辦喜事真係好開心~ 而且臨近新年, 感覺就更加喜氣洋洋~

隨住寶品越來越大個, 家裡既野都越來越多! 最近淘咗d彩色膠箱, 有大有細, 用嚟分類放bb玩具雜物非常方便, 又可以疊高~

客廳的地櫃已經全被玩具、書本霸佔哂.....不過我都會放得整整齊齊, 希望睇落去順眼d~ 依加阿仔未識行, 遲吓識行識走實會攪到d玩具亂七八嘈......唔知仲可以整齊得幾耐呢?


曾經有講座教過我哋, 玩具同書本係要分開擺放, 不然小朋友實玩玩具唔睇書....不過hk哋d屋有幾大? 我哋住村屋都覺得好難做得到, 最後都係屈服, 暫時放埋一齊.....不過其實我揀玩具俾個仔都好用心, 盡量選擇learning toys, 有學習同埋啟發性的~ 所以我覺得玩具同書本一樣咁重要同埋咁有用~ 放埋一齊, 就變咗阿囝的learning corner喇~



4 則留言:

  1. 寶品企喺Hello Kitty蛋糕後面, 顯得個蛋糕好大個呀! 哈哈!
    祝寶品快高長大! 鄧家人人身體健康! 萬事如意!

    回覆刪除
  2. 已經11個月了,看其他人湊就覺得時間過得好快. 我都想試hello kitty 蛋糕,是否雜果味?

    回覆刪除
  3. 我仔上年點咗燈,老公條村派門頭興派嘉頓雪芳XDDDD
    我都有淘呢個膠箱呀!!!
    係呀!!要將玩具同書分開有D難
    我呢家基本唔買玩具...姑奶同嬸仔都有好多玩具俾阿仔
    不過...我好多都無俾阿仔玩
    我反而鍾意用木造,越簡單越無花巧嘢既玩具越好,不過木既玩具都好貴=.="
    所以我反而只放少量玩具係廳
    費事俾咁多選擇阿仔
    等佢玩都玩得專注D

    回覆刪除