2014年1月13日 星期一

戴帽帽

 冬天帶bb出街, 戴返頂帽仔會溫暖好多~ 而且bb帽真係好得意, 所以我買咗好多帽仔俾寶品, 從初生到現在, 起碼有廿頂帽@@".... 好多都只係帽過1, 2次就唔啱戴tim..... 所以依加真係好鐘意先會買, 無以前咁癲了~

其實寶品唔算鍾意戴帽, 佢都會嘗試用手想拉頂帽落嚟, 不過我哋搵其他野分散佢注意力, 佢又會唔記得咗自己戴緊帽~ hehe

今個冬天, 買落的冷帽仔大派用場~

熊啤啤帽from H&M


豬頭丙帽from GAP
 

茄子帽from GAP
 


Elephant 帽from 反斗城 

 賊仔帽from美國代購

蘋果帽from GAP

12蚊店買的聖誕頭cool~

今年係寶品第一個聖誕節, 梗係要著一著人生第一套聖誕衫啦~ 著完我同工人都忍唔住係咁讚寶品得意, 真係好可愛啊~~~

有朋友話寶品扮聖誕老人個樣好似女仔, 仲話有d 似little K~ haha~ 其實我一直都覺得寶品同little k有d似樣的!^^


今年第1年帶寶品去食聖誕buffet~ 個衰豬成晚黐住我, 連自己坐低都唔肯呀, 係都要扭我抱住, 其他人抱又唔得~ 雖然佢表現唔多理想又攪到我無啖好食, 但我都覺得好開心~ 今年有你真係乜佳節都特別開心d~



9 則留言:

  1. 好得意,最靚第一頂,最得意elephant同茄子,毛毛同大眼仔件衫好令,外套?係邊買架?

    回覆刪除
  2. 寶品B真係好多帽啊~~~大爺都有個頂茄子..HAHA
    我都覺得BB帶左帽仲更加可愛..........

    回覆刪除
  3. 我又係,不停買左好多帽,哈哈~~
    H&M 果頂好可愛呀,Bear Bear 呢 ^^
    Gap 果d 都好得,卡娃兒^^

    回覆刪除
  4. haha, 寶品變左LITTLE K~ 好攪笑~ 講完又好似有d似~~~

    回覆刪除
  5. 其實男仔都要打扮架~好多人都話女仔先燒銀紕,其實我覺得仔仲正,打扮起上黎真係好形~寶品好有型

    回覆刪除
  6. 我BB 不肯戴帽呢,好在沒有買太多. 第一頂最得意.

    回覆刪除
  7. 其實我有時睇寶品D相都覺佢同little K 似樣架...wkakakakkakak~

    回覆刪除