2014年8月4日 星期一

第3年行BB展

不經不覺, 今年已經係第3年行BB展喇!! 時間過得真快, 婚紗展好似已經係離我好遠既事~ 連續幾年都有行BB展, 未生時有好多野需要買, 生完之後都有好多日用品啱買~ 所以今年又行吓囉~
最開心係買咗個青色喼俾寶品遲吓去旅行用~ 其實一直都心動想買, 不過覺得貴而且大個咗就唔啱用....所以無買~ 今次見到只售$299, 仲要有寶品最愛的青綠色!!! 唔買都唔得喇~~ 其實個喼平時在家裡都可以當玩具箱放玩具既~
另外買咗一套用粟米造的餐具, 話花咗都唔會有有害物質~ 米黃色簡簡單單都幾好吖~

遲D打算帶寶品去台灣玩一轉~ 所以去荷花買咗半打即棄奶樽~ $20/2個, 價錢可以接受吖~ 唔駛洗奶樽方便吖嘛~

另外仲買咗游水片, 施角脫, 牙刷, toilet用櫈仔, 退熱貼, 芝士同埋mustel 沐浴露(1年份量)~ 本來想買埋睡袋同埋防走失背包, 不過最後覺得貴無買~

bb一路長大仍然有好多野啱買, 真係每次bb展都要出血~ ^^"

愛飲品的寶品~ 自從飲過紙包飲品後, 佢真係超級鍾意飲綠茶! 或其他紙包裝的飲料.....我都知道咁樣係唔好, 以後想飲都要等佢瞓咗先可以飲, 不然佢就會係咁求你、發爛炸係都要飲到為止......=.=" 

 同大家介紹哩套飲茶玩具~ 真係好cute, 像真度都幾高~ 最鍾意佢個蒸籠! haha~ 在千色店買$99~ 快d去搶la~~~^^ 

11 則留言:

  1. 丫...今年我好想行架, 但係無腳陪我行咋, 因為之前隻bb展腳兩個小朋友都大啦, 另外幾個fd又話唔想同人迫, 結果今年無去到, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 有腳真係好緊要!!! 我每年都係同朋友一齊行先買得開心~^^

      刪除
  2. 我今日都去咗BB展呀!!!
    不過買唔太多嘢喇,可能下年唔使去都似=.=

    回覆刪除
  3. 我無去呀,太遠太多人,又無咩特別想買。個飲茶玩具好正呀

    回覆刪除
  4. Hello,
    我見妳都買咗成套Oxford Path, 想問bb到而家有冇用玩同睇path baby? 我諗緊買唔買好..佢同Oxford reading tree 有咩唔同?
    我囡囡而家十個月, 都係蛇bb, 希望大家可以交流吓

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, 我在囝囝出世前已訂咗1套oxford path, 不過當時好似未有path baby, 我無用path baby呀~
      基本上我囝囝係會每天都聽cd, 書都有叫工人每天同佢起碼睇1次, 但就只睇book 1-12, 因為比夠淺, 少字~ 除咗用cd, dvd 同埋book 1-12, 其實其他野好多都未開嚟用, 而且個home planner都無乜點跟進過我哋既進度, 只係打過嚟問一次~ 有問題可以隨時call佢哋的, 但我就無乜搵佢~ 我覺得依加係未睇到個效果用得好唔好, 只可以話我囝囝都肯睇書, 仲係努力培養緊佢睇書既習慣~ 個planner 幫助不大, 啲playgroup又嚟我家好遠我唔願去~ 不過支smart pen就好有用, 唔怕自己唔識讀/讀錯, 用佢嚟讀比bb聽, 又讀得好有感情,非常好~
      至於oxford reading tree好似係另一set書, 同埋好似唔跟smart pen的~ 俾我我會建議正經買套oxford path, 裡面啲故事唔錯, 又啱小bb睇~

      刪除
  5. $299 個青色0急真係好好好好好底AR... 我之前都想買, 但一定過$500, 希望下次會比我見倒$299=.=

    回覆刪除