2014年8月25日 星期一

寶品手指受傷了@ 1歲半


1星期前, 發生咗件令我驚慌失措的事, 就係我竟然剪到寶品的手指仔!

事源當晚我在朋友家餵飯, 因為無high chair的關係, 寶品坐在我大脾上食飯~ 我一路逐d 餵, 逐d用胶剪cut 菜同埋肉.....其間我媽打電話給我, 我繼續邊講電話邊cut 菜, 一時無留神唔知寶品伸咗隻手入嚟, 就cut到佢喇!!! >.<!!!!!

佢隻手指即時流咗好多血, 驚到我不知所措, 搵紙巾包住, 唔知點算好! 之後好快決定落街搵診所消毒止血, 點知撞啱星期日, 無診所開門! 我抱住個仔唔知點好, 又怕去醫院要等好耐, 最後還是由朋友陪伴搭的士去咗最近的博愛醫院! 最後, 博後係幫唔到我哋的! 政府醫院乜都要等, 等見醫生要幾個鐘, 最重要係佢哋唔連消毒都唔幫我哋做, 叫我等見醫生! 寶品喊得太勁太淒涼, 鄧生嚟咗, 我哋決定去私院啦! 立即搭車去法國醫院.....

在私院好快有得見醫生, 好彩無傷到神經同埋骨, 只係cut到d 肉....不過都夠我心痛死了!!! >.< 我真係極度唔開心, 覺得自己好大懵, 無睇實個仔......

好多人事後都問我鄧生有冇鬧爆我? 結果係無既~ 試問天下間有邊個媽媽會想整傷自己個囝呢? 阿囝受傷, 我個心係最痛的! 我同佢係血脈相連ga嘛~ 鄧生叮囑我以後要更加注意家居安全~ 經過今次咁深刻的痛, 我以後用鉸剪都有少少陰影呀.....>.< 真係唔可以在小孩面前剪野!

經過一個星期, 寶品的手指傷口已經好得7788了, 大家都可以放心~ 不過就因為去咗2轉醫院, 回家立即感冒了......唉, 我又令阿囝受苦了~ 希望佢唔會怪媽咪啦.... T.T

6 則留言:

  1. 嘩...好彩寶品隻手指仔無事, 媽媽都唔想嘅, 唔好咁自責啦.
    日後大家都要小心d.

    回覆刪除
  2. 博愛咁衰架,連消毒都唔做,攪錯~~~~
    你當時一定好擔心了,不過你冇心o既,寶品都好好多了,唯有下次小心d ^^

    回覆刪除
  3. 唔好怪自己,你都唔想的!小朋友好快好的!

    回覆刪除
  4. ><你一定好心痛....不過唔發生都發生左, 下次小心啲, 唔好再自責啦!!

    回覆刪除
  5. 意外冇人想既,以後小心啲la

    回覆刪除
  6. 真係去私院,想盡快上血只好咁做,鄧生真冷靜,如果係我個鄧生,一定閙對方

    回覆刪除