2014年7月29日 星期二

BLOG友BB聚~

相信好多BLOG友仔都會認得哩幾位小朋友~ 
分別係ANKI~ LITTLE K~ 寶品~ 同埋BENSON~

哩4位BB終於第一次相聚~ 點解可以咁乖乖坐定定俾我哋影相? 因為電視播緊巧虎lor~ ^^" 佢哋四個都差唔多大, 啱玩之餘, 媽咪們啲話題都好啱傾呀~ 話咁快就玩咗一個下午要散band~ 期待下次再聚呀~ ;) 

我哋有我哋影相, 佢哋有佢哋照玩~

知道2位美女BB會嚟, 我之前一晚放工回家後立即拆箱砌好套玩具廚房用嚟招呼朋友! 哩套Step2玩具廚房我買咗1年ga喇~ 一直未拆嚟玩, 因為寶品仲未啱玩~ 依加都啱時候拆ga喇~~~ 原來要上好多螺絲, 砌嚟砌去, 攪到我一頭煙! 最後鄧生返嚟幫手終於攪掂咗~ 好開心呀!! 我夢寐以求的玩具廚房!! 像真度高, 架餐又多, 好正ga~ 


Benson哥哥隻雞燒得好靚喎!~ ^^




Little k 媽媽買咗個餅嚟一齊食~ 2位美女bb好忙咁分緊碟~

寶品同埋anki最愛的星形pan cake~

我成日都覺得寶品經常自己一個在家玩好苦悶~ 我哋住村又無會所, 無得成日去play house 玩~ 所以多啲朋友仔陪佢玩吓爭吓玩具對佢絶對係好事~ 都係時候要開始學習待人接物, 學吓同朋友相處喇~ 

以前的寶品好容易就大喊~ 真係成日都嚇怕哂佢啲朋友仔....^^" 1歲之後開始慢慢有改善, 依加仲笑多咗好多tim!! 我之前真係好驚佢會持續做"爆喊仔"ga.....  

15 則留言:

  1. 寶品好可愛!你屋企啲玩具好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一見到d好得意的玩具就會好難忍手! haha

      刪除
  2. 嘩,你屋企d玩具好吸引小朋友呀~~~~~~

    回覆刪除
  3. 你屋企好多玩具, 個個小朋友黎到一定好開心, 玩到唔願走....XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能唔夠你公司多~ haha, 我記得你公司有好多野玩!

      刪除
  4. 你屋企真係個兒童樂園呀! 我見到個廚房都想玩啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha,係呀, 其實係我自己想玩套廚房多d!!

      刪除
  5. 廚房大人細路都鐘意啦!

    回覆刪除
  6. 嘩,你屋企簡直係兒童樂園,相信個個bb 都會好想來呢 ^^

    回覆刪除
  7. 小朋友一齊玩真係好開心呀!!!
    我仔呢家都開始識同人玩同人做朋友仔,真係好得意~
    我上個月都through代購係美國訂咗step 2既fresh market呀!!!但要今個月中先收到.
    我仔啱啱歲半去健康院,姑娘話佢要開始玩煮飯仔呢類遊戲喇,所以都急急快D買.

    回覆刪除
  8. 係呀, 寶品進步左好多, 而家佢真係成日笑~ 同埋佢完全唔爭野玩~ 好乖豬呀!
    下次再黎玩過先得~ yeah~

    回覆刪除