2014年7月23日 星期三

2014 書展

其實我一向都唔係愛睇書之人~ 以前去書展都係好膚淺咁買吓漫畫同埋食譜咁~ 近哩2年去書展的動力都係為咗個囝!~ 愛閱讀的好處不用多講, 所以都好希望培養到阿囝鍾意睇書~
上年買咗好多睡前故事(中文)同埋字咭~ 因為寶品仲細, 90%都未開嚟睇/玩....所以今年我完全無認真行過兒童中文書區~ 只係留意英文的~ 不過鄧生不停在旁邊說: 屋企有好多, 唔好買喇~ 其實我都知道家裡已有好多書, 不過總係想再買啲未有或特別的圖書~ 最後在非常忍手的情況吓, 只係買咗10隻手指都數得哂咁多本...... 硬係覺得2個人俾咗$50入場, 唔買多D就唔抵~ ^^"


寶品天生愛綠色~ 非常誇張地几乎所有物件都選擇要綠色的~ 買這幾本thomas書仔($100/3本)前我都有諗過佢會唔會只睇綠色哩本唔要其他呢? 結果真係齋睇綠色, 其餘的塞俾佢都唔要.....>.<

人形人體器官板, 前後不同, 一面男一面女, 一面中一面英~ $45
今次去書展的另一個目的就係續訂巧虎~
因為寶品超級喜歡巧虎, 所以就算加咗價, 我都會繼續訂~ 只要阿囝開心又學到野, 我相信係值得的! 下次再分享吓巧虎教材的心得感想啦~

小朋友開始睇書, 當然要有張書桌俾佢習慣坐定定閱讀/玩玩具~
之前已經買定咗一張step2兒童書枱, 不過依加寶品歲半都未夠, 未啱坐~ 所以我買咗一套超細張的麵包超人桌椅~ 佢依加坐啱啱好, 非常fit佢的身高~ 而且包記的產品品質真係又好又靚~ 貴少少都值得!
起初寶品所有櫈仔都唔肯坐, 我都好擔心會影響到佢N班面試的表現! 好彩依加唔駛迫都肯乖乖自己走去坐低玩同埋睇書~ 實在係學習階段的一個好開始!!


愛購物的我, 見美國代購賣摺台連2張櫈仔都只係賣4百蚊有找~ 所以又買一套for小朋友一齊食野/ 玩樂用~
芝麻街公仔好靚~ 品質普普通通, 不過唔知點解2張摺櫈開咗無辦法關返.....>.< 要長開住, 就有麻煩! 

9 則留言:

  1. 我都想買呢d枱, 可惜屋企無咁多位放~

    回覆刪除
    回覆
    1. 摺枱慳位啲~~ 一張正正經經的書枱就真係要好多空間去容納~

      刪除
  2. 芝麻街呢張可以摺幾好喎

    回覆刪除
  3. 去書展真係要有目標才有收穫

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 我見好多媽咪係咁揀補充練習,可能過多幾年就輪到我喇~^^"

      刪除
  4. 麵包超人張檯靚呀,而且又好得意,貴都抵 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 包記啲野真係品質很不錯, 而且夠sharp醒呢!~^^

      刪除
  5. 我都有去書展,我屋企D書多到爆...但都忍唔到手狂買
    其中一個系列個主角叫maisy既書,超好玩,有立體flip and flap,唔好話我仔,我都好鍾意
    尋回兒時童真呀!!!
    我都啱啱訂咗巧虎,不過我訂咗台灣版,要等9月先送嚟~
    期待你介紹吓巧虎呀!!!

    回覆刪除