2018年9月19日 星期三

超強勁的山竹

超強颱風來臨前1星期, 基本上office 日日都講住颱風哩個話題, 打工仔講足一星期, 個個都係天文台~ haha~ 其實我個人就好唔想放假打風~ 主要係因為繁忙兒童放假多野學, 要補堂好麻煩, 無得退款又好肉赤!

星期六天氣又曬又熱~ 下午開始掛3號風球, 有啲班無得上~ 星期五晚其實已經買定哂乾糧, 所以無事做就早啲回家補眠~ 一齊大覺瞓足2個幾鐘, 爽! 我真係好耐無瞓過晏覺喇!  


星期日朝早瞓醒, 掛10號風球喇!
寶品覺得新奇又緊張~ 成日望窗睇吓屋外的雨勢~

男孩子對颱風標誌特別感興趣~ 自己寫寫畫畫~

無聊時同daddy一齊整可樂雪條~

打風被困在家, 終於有時間執吓屋! 同埋做啲平時無時間做既事, 例如係砌書架! 
買咗2個新書架但遲遲未有動力砌~ 今次終於砌好咗1個~ 係鄧生砌~
好靚呀!  

其實屋企的書架仔數目可能已經超過10個....好癲! 因為我實在太鐘意買圖書 >.<.....囝越肯睇我就越肯買....結果買到成屋都係書...練習...教材....不過可能就係因為自小在書海中成長, 寶品的閱讀能力真係唔錯, 經常被老師讚佢哩方面能力高~ 其實多多少少都係來自從小伴讀得返來的~ 媽媽我真係有花心機陪佢讀書, 揀書買書~ 

下午大概2點之後吹東南風, 屋外的風雨明顯大咗好多! 山竹真係唔惹少~ 繼而開始有水浸! 好彩無浸入屋咋! 亦感恩住村屋仍然有水有電, 無大影響~ 知道元朗好多地方都停水停電, 帶來好多不便... 打風真係唔係好事, 造成極多破壞, 事後清潔清理又辛苦!

第2朝見到成條街都係垃圾同埋lum樹....  

全港學校停課, 寶品去咗公園搵婆婆~ 其實幾危險, 好彩有俾個頭盔佢戴住~


星期二繼續停課, 上半晝由我湊囝~ 晨早出去奧運補堂, 之後帶佢去買餸~
平時多數跟婆婆去買餸多~ 佢已經記得婆婆去邊檔買豬肉~
 寶品完全唔怕熱, 唔怕臭味, 好enjoy陪我一齊行街市喎~ 我專登每次都交俾佢負責俾錢, 同埋叫佢向檔主講想買啲乜~ 例如$40柳梅~ 佢好樂意做~



適當的生活體驗係需要的~ 除咗想佢貼地啲, 仲想佢自己去體驗超市同街市的不同~ 
每晚埋枱就有餸有飯食, 其實小朋友知唔知道一餐飯從買、洗、煮.....要花幾多時間心機去準備? 多啲帶佢哋去買餸, 就知道單單係幫手抽餸返屋企哩一part 已經唔簡單喇~


沒有留言:

張貼留言