2018年9月13日 星期四

小學簡介會

一連2個星期六, 同鄧生一齊聽咗2間真資小學的簡介會~   抽到時間的話我哋都會盡量去聽心水學校的簡介會~ 了解學校多啲先可以幫阿囝作出最適合的選擇~


1間係神校~
雖然被取錄的機會係非常之渺茫~ 但我哋得一個仔, 趁此機會去認識吓神校係點樣都好吖~  之後都唔會再有需要聽了~  聞說簡介會要晨咁早去拎飛 , 我哋覺得無需要咁辛苦去爭聽第1, 就隨緣試吓拎唔拎到第2場飛~ 當日落雨, 我哋9點半去到好順利拎到第2場飛~ 唔需要排隊, 拎完去附近食個早餐, 11點先返去聽~


神校好唔好人人睇法唔同, 唔在哩度講太多個人想法~ 自己覺得此神校唔係最適合阿囝, 因為好多我哋想要既野, 讀神校都找不到~ 而且想孩子發光發亮, 都未必一定要入神校~ (不過大前題係人哋肯收阿囝再講)


聽完神校去聽吓另一間貼地少少的新派直資~ 位於大圍~

設施同埋學費實在係好吸引! 再聽埋教學理念, 我哋真係幾鐘意呀! 最少我覺得學校有想辦法減輕學生的學習壓力, 另外又有充份的資源去幫助學生, 提升學習能力~



我偏向喜歡happy school, 因為我相信"開心就開腦"~ 孩子讀得唔開心, 就算讀神校都會發揮唔到~ 愉快地學習反而會有無限可能~ 不過真係要龍校先玩得起, 如果要應付呈分試, 真係唔好諗"Happy"~


最近東奔西走去唔同學校, 帶仔搭咗2次東鐵頭等~ 佢非常鐘意, 因為椅子舒適, 同普通車卡好唔同~ 佢問我哋係咪考到哩間學校就可以日日坐頭等返學, 我哋話係! 希望可以令佢努力啲去in哩間學校~ ^^



沒有留言:

張貼留言