2019年3月13日 星期三

買書包

見好多群組的家長都講緊買書包哩個話題, 大家都比較緊不同牌子的護脊書包~ 所以我哋都開始睇吓~ 點知做research後已急不及待去睇實物了~ 

因為依加early bird 83折, 遲吓書展只會做9折~ 鄧生研究過, 覺得哩個牌子的書包護脊功能唔錯, 各樣function都幾貼心, 而且質量都有保證, 所以就試吓佢啦~ 

見有d外國牌子的書包要網上訂, hk沒有門市無得睇實物~ 但網上訂有時會平d~ 第1個屬於阿囝的小學書包, 我哋都係覺得試過上身, 佢喜歡先買會安心d~ 款式亦想留俾阿囝自己揀~

近近哋D park有門市, 放假就趁仲有83折, 帶仔去揀書包~


女仔款好靚呀! 但男仔款就.......我個人唔太喜歡啲pattern~ 不過用家鐘意就得, 同埋最緊要真係卸到啲重量, 揹起重野上嚟無咁辛苦~

雖然無囝喜歡的青綠色(全部都係黑黑藍藍色), 不過佢都9秒9就揀到心水款了~ 問咗佢幾次, 佢都話要揀哩款~ OK! 就買佢啦~

店員服務都幾好, 有用心講解又叫我哋影底啲圖返去睇返點樣調較點樣揹~


同埋仲有啲書枱書櫃賣~ 又係唔睇尤至可, 一睇就想入手!

一直都覺得需要放一張正經的書枱在客廳俾仔做功課用~ 最遲小一都要入手ga喇~
之前有上淘寶睇過, 價錢一定比hk平, 不過就要自己安裝, 同埋無得試~
咁啱見到有書枱, 又叫仔試吓坐吓, 再被店員sell吓, 就貪方便買咗喇~ 不過品質真係唔錯的, 安全安心, 而且第2日就免費送貨上門喇~ 


連埋書包, 入一入去就洗咗6K.....不過只要囝用得舒適, 對眼晴腰骨的健康影響減到最低, 我哋都覺得值得買~ 
鄧生自己想買張電競椅都遲遲未買, 但買櫈俾阿囝就幾分鐘已做決定買~ 仲要大家張櫈都一樣咁貴.....小朋友錢真係好好賺呢~ 




沒有留言:

張貼留言